søndag 14. oktober 2007

På grunn av stor etterspørsel.....

er bloggen nå åpnet opp igjen. (Enn så lenge...) Veldig rørende.

Det har vært en lang ferie, men ikke for lang. Og før jeg visste ordet av det, så var det ferie igjen. Denne herlige høstferien. Men nå er den over og det er ni uker og fem dager til neste ferie. Så kanskje jeg får tid til litt blogging fremover.

Livet i Oslo er veldig bra:) selv om det er mange i Bergen og fra pausekroken jeg savner da. Men det er utrolig godt å ikke studere lenger og enda bedre å jobbe. Selv om det føles som om jeg skal dø hver morgen når jeg står opp kl 06.00. Den 12. hver måned føles det ekstra bra, men den 15. er innholdet på konto halvert igjen. Jeg har hvertfall et bra sted og bo, så klager egentlig ikke:)

Siden dette er den første bloggposten på leeeenge, passer det med et gjensyn av noen hærlige figurer jeg ble kjent med samtidig med bloggingens artige verden. This one goes out to Hest é best og Mulle.



The question is "what is a manamana"?

2 kommentarer:

Marte sa...

Hehe, et gledelig gjensyn med manamana :)

Kanskje manamana er en muppet?

Du må kose deg kjempe mye i Bergen. Kan tenke meg det er godt å komme hjem å bli "dullet med" av mamma :)

Cruella DeVille sa...

jahah. Nyåpnet blogg og ingen oppdateringer?

Jeg har lyst å lese hvordan det går med klatringa i Oslo eller om du løper Sognsvannet medsols hver onsdag... om du treffer OA og om du har løst ut flere alarmer :D