fredag 15. juni 2007

Siste masteruke med med påfølgende Aftermasterparty

1 juni leverte Inger Therese, Morgen og meg masteren vår - alle om det herlige emne sport og medier. Stine leverte 30 mai, men klarte å spare den store festen til 1 juni.

Siste uken var en.... hmmm... har egentlig ikke ord for det, men husker veldig lite av den uken - en tåkeuke.


For å si det sånn, jeg er unektelig i bedre humør nå en jeg var den uken og litt mer opplagt, men har i grunnen vert ganske knust de siste to ukene - og tiltaksløs. Uansett er det ganske digg å ha levert.


Sånn ser det ut noen dager før Morten leverer oppgaven..... skikkelig kul, full kontroll og surfer på internett. Noe som selvfølgelig irriterte meg, for jeg var jo helt på styr.


Full kons foran dataen.


Ingvild danser på pulten - lyspunktet i den siste mørke uken.



Oppgavene tilbake fra trykken 1. juni og klokken er ca 12.00. Tre veeeeeldig fornøyde studenter. Stine hadde ikke med seg oppgaven, veldig urutinert, så hun fikk ikke bli med på dette bilde.











Denne herlige forskningen kommer i et opplag på 13 eksemplarer og kan snart leses på både nettet og bibliotek i Norge og Sverige. Så her er det bare til å slå seg løs.





Så er vi over på den fantastiske AFTERMASTERPARTY'et. Stine og Morten - veldig glad


Festen startet med vorspiel hos Stine og Torbjørn. Innhold: mange greie folk, guitar hero, champis, jordbær, sambuca.



Festen fortsatte på Biskopen. Der var det tenna i taket og hela i tapeten. Og putekrig. En meget vellykket kveld og sto absolutt til de utrolig høye forventningene jeg hadde for denne feiringen.



Hva er det Torbjør ser, og hva smiler Ingvild så lurt for?!?!








Mem master-kapittelet er ikke helt over. Ikke enda. 27 juni er det muntlig. Drømmer faktisk fortsatt om oppgaven, ikke like mye som de første dagene. Men angsten for å stryke er der. Patetisk, men sant. Men, men, la meg få sitere min kjære veileder fra en mail han skrev til meg:
"Det går bra, det är ingen Nürnberg-rättegång utan ett fagligt samtal bara." Får vel bare stole på han.

1 kommentar:

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk