søndag 6. mai 2007

Oppgaveskrivingen får nye utfordringer


Meget vanskelig å skrive når dette skjer. Og Bendik tar ikke nei for et svar. Snikende bakfra, med et galant og stille hopp, og i løpet av et øyeblikk ligger han der. Ikke bare en gang, men to, tre og fire ganger. Til slutt klarte vi å inngå et kompromiss, og Bendik slo seg til ro foran printeren, men da bare for 30 sekunder. I skrivende øyeblikk ligger han bak tastaturet og ser ut som han når som helst kommer til å angripe fingrene mine i tuch-modus. Satser sterkt på at han snart mister interessen, blir nervøs av det blikket og jaktposisjonen. Akkurat nå trenger jeg alle fingrene jeg har, eneste jeg ikke bruker er venstre tommel, så hvis Bendik sikter på den er det ikke så farlig:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Go Bendik!

Yoyo sa...

Fingrene er i god behold:) Jeg vant, katten tapte!!!

PAH sa...

Om dagjen rid Bendik i skogjen ut,
og veider den ville hjort
om notti vitjar han jomfruva
med åst og elskogs-ord.

Inn kjem kongjens smådreng
Seie han tidend ifrå
Bendik trør Gullbrautine
Foruta kongjens råd

Olavkyrkja i Trondheim
Ho er tekte med bly.
Bendik sko inkje livi njote
om ho var tri gongjer ny

Yoyo sa...

alt du kan pah... et vakkert eventyr om Bendik og Årolilja:)

Isabella sa...

People don't leave because things are hard. People do leave because it's no longer worth it.


_______________________________
Tera Items
cheapest wow gold
Tera Gold

Cheap Tera Gold
Runescape Gold
lotro gold